mandag 8. september 2008

:D

Nå er helga over, og det er 4 dager til jeg får se min kjære igjen. I allefall kanskje! Er kjedelig å blogge om ingen gidder å kommentere, hvis det i det hele tatt er noen som leser alt jeg skriver :p Nå er det forresten ikke lenge til høstferien, og jeg vil reise bort en plass, men vet ikke hvor. Forslag anyone? Vil til Trondheim å besøke Astrid, Stavanger å besøke Anneli, Tromsø å besøke alle, men regner med at det ender opp med at jeg blir hjemme. Og så vil jeg til Oslo. Å shoppe! Åh..
Vet ikke hvorfor, men synes dette bildet er skikkelig koselig :)
Meg og Steve i Oslo i sommer.
Jeg har et falskt smil godt klistra i ansiktet og Steve ser meget stram ut ;) Men søt var vi uansett <3

2 kommentarer:

Ottar, Sverre og Steve. sa...

Kor mye æ hadde handla på vero moda..;p

kinehelene sa...

Nei? Det va jo bare en liten pose derfra, det e jo på bikbok du har vært :p

Follow this blog with bloglovin

Follow Kine Helene