tirsdag 23. desember 2008

Siden sist har jeg..

Rydda rommet. Glemte å ta etter-bilde. Nå er det rotete igjen :p
Laga pepperkakehus sammen med Steve.
Og bakt lussekatter sammen med Kasper og Tiril, onkelungene til Steve :)
Vært ute sammen med de beste jentene. Minus Anneli!
Hatt en litt overstadig beruset Jon Morten på nattbesøk :)
Og en veldig trøtt og slapp Michelle på besøk dagen etter :)
Idag er det lillejulaften. Skulle ønske jeg hadde julefølelsen inne, meeen.. den har ikke helt kommet til meg. Men den kommer vel i løpet av kvelden. Skal høre på lillejulaftensending på lokalradioen og spise koldtbord, noe vi gjør hver lillejulaften! :) Nå skal jeg på besøk til min gravide søster, som forresten har termin i morgen. :D Jeg legger nok ut bilder fra helga senere, for spesielt interesserte :) Har du noen tradisjoner på lillejulaften? :)

6 kommentarer:

Camilla Didriksen sa...

Så masse koselige bilder :) På lillejulaften pleier vi alltid å pynte treet!

Camilla sa...

Så søtt peppekakehus :-)

Michelle sa...

Du hadde nu ikke trengt å legge ut det dær siste bildet, Kine :P

Unknown sa...

Finfin blogg, og god jul :D

Nordang sa...

Kine da....

Ottar, Sverre og Steve. sa...

Hærli stil på jon:)

Follow this blog with bloglovin

Follow Kine Helene