onsdag 7. januar 2009

Ny header, dårlig vær og ønskeliste

Jeg har fiksa meg ny header! Ah, så flink jeg føler meg nå :) Synes bloggen var ganske kjedelig, så jeg holder på å ordne nytt design her, men synes liksom ikke jeg får helt til. Idag har det vært skikkelig dårlig vær her. Vært nesten orkan, og alle skolene og barnehagene ble stengt, og på lokalradioen sa de at det ikke var forsvarlig å gå ut. Jeg har bare vært ute to ganger idag. Første gangen var når jeg gikk til skolen, og andre gangen var når jeg gikk hjem! Det var så mye vind at jeg letta. Helt på ordentlig! Ellers har jeg bursdag om 9(snart 8) dager, og da blir jeg hele 20 år! Woæ, føler meg virkelig ikke såå voksen ;) Her er litt av min ønskeliste:
  • Grey's Anatomy, sesong 2
  • One Tree Hill, sesong 4 og 5
  • UGG's. Helst mørkebrune, men sier ikke nei takk til lysebrune heller ;)
  • Clips extenstions for mørkebrunt hår
  • Klær. Bl.a dette;
Alt er fra forever21
Jeg er litt usikker på hvor jeg skal kjøpe extenstions'ene,
er det noen som vet om sider hvor man kan bestille?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelig header! :-)

Linda sa...

Den siste kjolen var søt da :-)

Cathrine sa...

Du kan kjøpe fra Jessica Simpson!

Anonym sa...

søte kjoler !

Anonym sa...

saras.no:)

Follow this blog with bloglovin

Follow Kine Helene