torsdag 19. februar 2009

PAKKE I POSTEN OG...

Lekser. Masse lekser! Det er også grunnen til at jeg ikke har blogga på.. en god stund. Har litt dårlig samvittighet overfor mine lesere(har jeg noen?) :) Okei, jeg har ikke baare gjort lekser. Har vært hos kjæresten min i 5 herlige dager. Men da hadde jeg liksom ingenting å blogge om. Hadde ikke kamera eller noe med, såå.. Men nå ,er jeg tilbake! Her om dagen fikk jeg en konvolutt i posten. Jeg omtrent reiv opp(Noen som skjønte at jeg ikke får post så veldig ofte?), og inni lå dette: Nå skal jeg gjøre litt lekser igjen.. Bah! Er heldigvis ikke lenge igjen til vinterferie. Har alle andre hatt vinterferie? Er det bare vi her oppe som er litt treig? Synes jeg ser overalt at folk skriver at de har hatt ferie.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg er sikkert innom her hver dag for å se om du har skrevet noe nytt.
Er det jenta som var med i den siste sesongen som ble vist på norsk-tv? Hun som ble oppdaget av Payton?

Anonym sa...

Japp, jeg er fast leser :)

Johanne sa...

Jeg har akkurat hatt ferie :/

Follow this blog with bloglovin

Follow Kine Helene