tirsdag 14. april 2009

PAST, FUTURE, WHATEVER...

  • For 5 år siden:
Var jeg 15 år og gikk i 9.klasse. Jeg var forelska i forskjellige gutter hver 2. uke, og jeg så mer eller mindre uskyldig ut;
  • For 3 år siden:
Var jeg 17 år. Jeg oppdaga den fantastiske tingen maskara og jeg var rebelsk og flytta til Kristiansund, hvor jeg hadde et heidundrende år som var preget av mye festing, mye drittmat og lite skole.
  • For 1 år siden:
Ble bloggen til, fordi jeg tydeligvis følte at jeg hadde så mye spennende å fortelle resten av verden. Jeg begynte å se på han som nå er min kjæreste, som mer enn en venn og ble forelska.
  • Nå:
Burde jeg hatt dårlig samvittighet for at jeg nettopp har trappa i meg 3(!) brødskiver, men jeg greier ikke helt å bry meg. Jeg savner også kjæresten min(som har vært borte fra meg i 3 uker og enda skal være borte i 7-8 uker til).
  • Om 1 år:
Bor jeg i Tromsø sammen med verdens herligste kjæreste og har forhåpentligvis funnet ut hva jeg vil gjøre med livet mitt.
  • Om 3 år:
Har jeg nok fortsatt ikke funnet ut hva jeg vil gjøre med livet mitt, så jeg bor nok i LA for å prøve å finne det ut(les: leve livets glade dager). Jeg har også verdens største walk in-closet, og en diger leilighet på stranda. (Nei, jeg er ikke en sånn en som kan med redigeringsprogram, dette er all paint)
  • Hvor er du om 3 år?

9 kommentarer:

Emma says style, love & rock and roll. sa...

Haha jag vågar inte skriva ut någon sån där, då kan ju folk fatta hur gammal jag är egentligen!!

AlexandraEi sa...

Så herlig du er!:)

Lene sa...

ntåw :) synd at du ikke får se kjæresten min på så lenge.

Michelle sa...

Om 1 år: Har funnet ut hva jeg skal gjøre med livet mitt

Om 3 år: Har fortsatt ikke funnet ut hva jeg skal gjøre med livet mitt

? Skjønte ikke helt :P

Men du e nu søt, artig innlegg :D

<3

Anna Margrete sa...

Om tre år bor i et stort hvitt hus. Jeg har en egen leilighet til klær og sko og reiser verden rundt og driver med musikk. Det blir bra det.

Marianne sa...

Hihi, så søte bilder! Jeg er forhåpentlig i LA om tre år jeg også.. Eller kanskje 5;)

Martine Elise sa...

Hehe, om tre år kan vi bo i LA sammen ;) med mindre jeg har flyttet til New York. Drar dit vinden blåser meg :p?

Michelle sa...

:D

Forresten, om 3 år e æ nok fortsatt i Tromsø :)

Johanne sa...

Jeg tipper: Om tre år studerer jeg på universitet i Bergen, og jeg bor nok sannsynligvis alene eller sammen med en venninne. Mer enn det vet jeg ikke :D

Follow this blog with bloglovin

Follow Kine Helene