onsdag 9. september 2009

RUSSIAN BOY BAND

Hahaha, jeg tror jeg ler meg i hjel! :D

19 kommentarer:

Camilla Didriksen sa...

Hahahah :D

Marianne sa...

HAHAHAHHAHH

Anonym sa...

hahahahaha

Hanne sa...

Sv: Takk, er frisk igjen no heldigvis;)
Er du fra Honningsvåg? Mamma kjem derifra:)

Aida sa...

HAHAHAHAH

Anonym sa...

OMG TROR JEG DØR! LER

Karianne M sa...

OMG. hehe:)

Kristine sa...

OMG går det ann!! Jeg dør av latter :o

Hanne sa...

Du veit sikkert ikkje kven ho er, for det er over 30 år sidan ho flytta derifrå, og mormor bor der ikkje lenger heller. Kan evt. hende foreldra dine kjenner til ho eller dei yngre søstrene:) Turid Jenssen heitte ho på den tida:)

AlexandraEi sa...

Gu så morsomt

Ella sa...

Hahahahahaha!! Det KAN ikke være ekte, jeg dør!

Hilde sa...

Tusen takk for kommentaren :)

Og tusen takk for at jeg fikk dagens latterkule. Herregud, priceless! :P

Trine sa...

SV: ja, veldig herlig ! :)


Haha, for en gjeng !

Jannicke - Diary sa...

Lææættiss! :D hahaha

Tuppene sa...

LOL!

Ingrid Emilie sa...

Å fyfaen, jeg dør. Må si de snøflakene som detter ned over de var like flotte som gutta sjæl. hahaha

linni sa...

sv: Det bildet er kjempe søtt! Elsker weheartit.com jeg : D

i s e l i n sa...

Hahaha! Så syyykt uprofft!! Virkelig lekker bakgrunn, hehe!

martine sa...

Hihihi - såå morsomt! :D Får ikke blitt mye verre enn dette..

Follow this blog with bloglovin

Follow Kine Helene