mandag 23. juni 2008

Long time, no see!

Har ikke blogga siden jeg rett og slett ikke har hatt noe å blogge om. Det har jeg forsåvidt ikke nå heller, men men. I det siste har jeg; - Fulgt ivrig med på EM. Forresten, hvis dere ikke har prøvd Digestivekjeks og holidaydip, MÅ dere prøve det :D - Begynt å sykle fra om tilbake fra jobb. Det er 16km begge veiene. Jeg er sprek :D Og ganske stolt over meg selv!
Bevis!
- Tatt sol :) I dag fikk jeg besøk. Av ei humle!!!! :/ Jeg stupte ut av solsenga, og fikk helt panikk. Jeg spraya den i hjel med sånn der vaskemiddel :p
Jeg gleder meg skikkelig til å flytte til Kristiansund ;D Ikke lenge igjen nå. Idag kom Therese hjem fra Canada, hun har vært borte i nesten ett år, gleder meg til å se henne igjen. Bare en måned igjen :D Ellers er det ikke så mye som skjer i kjedelige Honningsvåg! Faktisk ingenting, jeg kjeder meg i hjel snart!! Blæh..

9 kommentarer:

Camilla Didriksen sa...

Kjeks og dip?? :O Hørtes litt skummelt ut, men kanskje jeg skal prøve det, hehe =)

Michelle sa...

Ei homla i solariumet? :O
Og enda verre; du fikk tid til å ta bilde av den?!?! :O

Trur det va meninga at æ ikke skulle ta sol i dag :P

kinehelene sa...

Camilla: Det er dritgodt, prøv det! :D

Michelle: Jaa, den blei liksom litt stekt på en måte, så den klarte ikke å fly. Så spraya æ den ihjel!

Michelle sa...

Hørtes helt grusomt ut.. :O

kinehelene sa...

Det kan hende, men det E godt!

Anonym sa...

jeg skal prøve det! :)

Anonym sa...

Søtt, så har du tatt bilde av den døe homla :-P

kinehelene sa...

Der levde den faktisk fortsatt :p

Cathrine sa...

Kor du jobbe som e 16 kilometer hver vei? Blir jo sånn oppå fjellet etter Kamøyvær :p

Follow this blog with bloglovin

Follow Kine Helene