mandag 22. september 2008

Maren <3

Dette innlegget dedikerer jeg til min gode venninne Maren :) Når jeg flytta hjem igjen, etter to år borte, flytta Maren bort! :( Jeg savner henne skikkelig masse, men om 5 dager kommer hun hjem igjen, og skal være hjemme ei hel uke :D Jeg gleder meg kjempemasse! Maren har vært min beste venninne siden 5.klasse, når vi begynte på samme skole. Vi har vært mye sammen opp gjennom årene, og regner med dette ikke blir å forandre seg i årene som kommer heller. Takk for at du alltid stiller opp å er ei fantastisk venninne :)
Maren og meg på Musikkshowet, jula 2007 :) Vinterferien 2007 Bransjetreff, juli 2008 Siste kvelden min hjemme, før jeg flytta til Kr.sund. August 2006 Bulgaria, August 2007 Også Bulgaria Vinterferien 2007. Maren på besøk hos meg i Kr.sund :) Oss i bursdagen til Mia. April 2005!
Jeg er veldig, veldig glad i Maren, og jeg savner hennes masse! <3

Ingen kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Kine Helene