søndag 26. oktober 2008

Så var det søndag igjen...

Før likte jeg søndager, det gjør jeg ikke nå lenger. Av den enkle grunn at det er den dagen jeg og kjæresten reiser fra hverandre. Nå er det 5 dager til jeg får se han igjen. Det er ikke noe morsomt. Meen, jeg overlever :) Fredagen var vi ute, jeg storkosa meg, men er glad det ikke ble noe nach :p Lørdagen slappa vi bare av og hadde kjærestekveld :) Bilder fra fredag. Nå skal jeg lage meg fruktsalat og spille sims2 :D Er det andre enn meg som fortsatt spiller sims?

8 kommentarer:

Emelie sa...

Søte bilder!:D Jeg spilte Sims før husker jeg, men hakke blitt no på en stund. Er jo gøy, hehe;P

Anonym sa...

Jeg spiller sims 2 :D Elsker det!

Ottar, Sverre og Steve. sa...

Kor pen du ee kjære.:):)

Stine sa...

Flott blogg Kine...sjøl om æ egentlig ikke har peiling på Blogga. Ser ut som doc har kosa doc i helga.. Æ drar til Oslo på tirsdag, da blir det nok litt shopping;);) sees til helga

Line. sa...

Koselig helg ^^

Camilla Didriksen sa...

Så mange søte og fine bilder :)

Karoline sa...

sims er rått! ha

Fine bilder :)

lila halvorsen sa...

Man blir avhengig av Sims , det er skummelt :|

Follow this blog with bloglovin

Follow Kine Helene