søndag 7. desember 2008

Juleballet i bilder

Var først hos Ann Beate og ordnet meg, så dro vi til Sandra på vors, så på skolen. Bestemte oss ganske sent for at vi skulle dra ut på byen, så vi dro på Bryggerie' litt over halv 2. Sto i taxikø så lenge at jeg mista følelsen i fotene mine, for å dra på nach. En vellykket kveld egentlig :)
Ann Beate <3
Hun tar bilde av seg selv
Trine og Marianne Jeg og SandraTrine :)
Trine og Ingrid
Ann Beate og meg
Mariell, Sandra og Ingrid
Meg og Trine
Trine og Siri
Tine og meg
Øyvind og Hansi
Toro og Alina ble konge og dronning
Ingrid og meg
Meg
Preben, Trine og John Runar
Andre og Tine.
Vi sto å venta på taxi
Shaida og Svein CatoMeg og Stine Mari
Meg
Stine Mari og meg
Igjen..
Stine og Mo
Stine, en jeg ikke vet hvem er og meg
Julie og meg på nach
Siri
Julie og meg igjen
Mo, Hilde, meg og Siri
Hilde og Siri
Siri og meg Hilde og meg
Nå skal jeg lage meg te, balle meg inn i det tykkeste pleddet jeg finner og lese på sosiologi muntligprøven som jeg har imorgen. Jeg gruer meg!

Ingen kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Kine Helene