mandag 2. mars 2009

DAGENS NEDTUR!

Ananasen som jeg hadde tenkt på hele dagen var råtten når jeg skulle spise den! Gjett at jeg ble skuffa. Virkelig bra at jeg hadde en opptur idag også. Dagens opptur var at de skoene som jeg fikk i bursdagsgave hos kjæresten min, som jeg trodde var for små, ikke var det likevel! Først nå, 2 måneder etter bursdagen min, kom mamma på at hun kunne fortelle meg at skinn former seg etter føttene. Skoene får dere se i morgen når jeg har tenkt å poste mitt første offisielle outfitbilde :)

1 kommentar:

Cecilie sa...

Been there! Utrolig kjipt når man gleder seg til å spise ananas (eller noe annet godt med skall) og så er de råtne når man endelig skal spise det :/ Halve ananaser er et greit alternativ, så er det litt lettere å se hvilken form de er i :)

Follow this blog with bloglovin

Follow Kine Helene