tirsdag 1. desember 2009

ANBEFALING

Dette er muligens noe av det beste jeg har luktet noen gang. Det lukter seriøst som godteri. Ah.. Jeg vet ikke om disse Body Shop-scrubene funker noe særlig, men jeg bryr meg rett og slett ikke.
Jeg får bare lyst til å spise det, jeg. Mmm..
I dag er det jo også 1.desember, noe som tydeligvis alle andre bloggere også har fått med seg. I dag tidlig åpnet jeg første luka i kalenderen som kjæresten har ordnet til meg. Jeg fikk energi-bruse-tabletter, og jeg ble såå glad. Da jeg kom på jobb hadde sjefen kjøpt kalender til oss ansatte. Koselig!

16 kommentarer:

i s e l i n sa...

De har sykt mange deilige lukter på Body Shop ja, helt herlig :) :) Er de ikke ganske grovkornet de scrubene? Da er de gode, har hatt sånn før ;)

Kristine sa...

Det lukter helt herlig av produktene fra Body Shop :-p Jeg har en krem derfra med mangolukt. Jeg blir til å spise opp når jeg har smurt meg med den, hihi :p

Martha sa...

åh, for en snill kjæreste du har som har gitt deg kalender! :D

Meg sa...

Åh, har skikkelig lyst å prøve de der altså! :) Er det store korn i den?

Johanne sa...

den vil jeg ha! den så nam ut :D
Elsker body shop sine produkter, de er super bra! :D

Ella sa...

Var den god?:D Utenom lukten, altså! Hehe! Jeg er på jakt etter en god skrubb!

Meg sa...

Men jeg liker store korn i skrubben, da føler man jo virkelig at det hjelper! ;D Skal prøve den, mih.Takk for tips! :)

i r l i n sa...

bra annbefaling !:D
god helg!

Camilla Didriksen sa...

åh, takk for tipset :) kan tenke meg den lukter himmelsk!

Anonym sa...

Oioioi - den der vil jeg ha! Virker deeeilig!!

¤MK¤ sa...

Jeg reagerer sterkt på slike ting, men blir alltid så frista av alle de gode luktene der ute! Så det er kjedelig å dusje, og smøre seg inn for meg:P

Rebecca sa...

svar: tusen takk :) ja leiligheta e stor ^^

Iselin Pettersen sa...

Syns alle produktene til TBS lukter helt himmelsk! <3

Anonym sa...

hva pleier du å spise gjennom en hel dag?(frokost, lunch osv)

trener du mye?

drikker du alkohol?

spør bare fordi du har drømmekroppen, heh

Monica Mikkelsen sa...

Åh, den er kjempegod! Er veldig glad i kokos-produktene deres også.. Mm, TBS!!

Monica Mikkelsen sa...

Åh, den er kjempegod! Er veldig glad i kokos-produktene deres også.. Mm, TBS!!

Follow this blog with bloglovin

Follow Kine Helene