lørdag 31. mai 2008

Fredag !

På onsdagen kjøpte jeg "One Tree Hill", sesong 1 på dvd. Så jeg og Mia begynte å se 23.30, å 07.30 gikk hun hjem. Dagen etter kom hun med en gang hun sto opp, i 16.00 tida :p Så da begynte vi å se, å hun gikk hjem i 04.00 tida :) Idag kom Michelle (<3) til meg, og vi begynte å se på nytt. Hun har ALDRI sett det før :O Jeg er sjokkert! Men hun likte det da ;D Ikke så rart da ;) Nå har vi ordna oss, så nå skal vi på Bryggerie' :) Vi måtte bare ta noen bilder først ;D
Michelle på do :)
Og jeg tar bilde av meg selv imens ;)
Ha en fortsatt fin dag! <3

3 kommentarer:

Camilla Didriksen sa...

Ååå, One Tree Hill! :) Elsker det. <3

Camilla Didriksen sa...

Takk for kommentar på bloggen min! :D Jeg er enig med deg, vanskelig å bestemme seg for hvem man liker best, liker alle jeg! :D

Johanne sa...

Åh, masse one tree hill... :D

Follow this blog with bloglovin

Follow Kine Helene