mandag 12. mai 2008

Gamle bilda!

Satt å så gjennom bildene jeg har på datan og fant ei mappe med masse gamle bilder, så tenkte at jeg like greit kunne legge ut noen :)
Meg og Mia før vi dro ut natt til 1.Mai 2006 :) Ble tegna på av russen allerede før vi kom oss på vors!
Helene og meg. Når jeg og Miche var på besøk hos henne i Bodø i Juli.2004. Skikkelig stygt bilde, men samtidig var vi ganske søte :)
Meg og Anneli <3
Meg og Mia, før vi skulle ut. 2005 :)
Michelle, Helene og meg <3 Også fra Bodøturen :)
I helga har jeg egentlig ikke gjort noe spennende. Eller.. Jo, forresten, det har jeg. På lørdagen var jeg ute. Fant ut først i 9-halv 10 tida at jeg skulle ut. Så jeg måtte kjappe meg å fikse meg, hadde en halvtime på meg, så kom Michelle, så kjørte vi ned til russelokalet :) Etterhvert dro vi på Z. Tror aldri jeg har hatt det så morsomt ute før. Dansa helt fra vi kom til vi dro :D Så var det nach på russelokalet :) Alt i alt, en ganske vellykket kveld! Dagen derpå, var virkelig det man kan kalle dagen derpå. Jeg klarte ikke å gjøre noe før i 9 tida når Mia ringte og fikk meg med på Mix. Jeg sto kjempelenge før jeg klarte å bestemme meg for hvilket potetgull jeg ville ha :p Etter jeg hadde bestemt meg, dro jeg og Mia opp til henne igjen. Satt å så på tv å slappa av. I 23 tiden klarte jeg å spise, og jeg spiste faktisk 5 brødskiver ;D Så begynte vi å se på Friends, og jeg var hjemme i 4 tida i natt :) Idag har jeg bare sett på tv å det skal jeg fortsette å gjøre resten av kvelden. Hotel Cæsar, Deal og no deal, Top Model og Ungkaren :D Jippii! Og i natt kommer neste episode av The Hills og One Tree Hill. Hvis du lurte, JA, jeg er tv-slave :D Det har forresten snødd her idag! :( SNØDD! I MAI! Ah, jeg vil ha sooooommer, og jeg vil ha sånn skille som på bilde :D

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hadde det begynt å snø her nå, hadde jeg tatt først flyet til Tyrkia! Kan ikke tenke meg noe verre enn snø nå som det begynner å bli sommer.

Anonym sa...

første*

kinehelene sa...

Her begynner det ikke å bli sommer. Ikke i det hele tatt! Har så lyst på soool!

Follow this blog with bloglovin

Follow Kine Helene