lørdag 15. november 2008

Jeg er imponert..

..over meg selv! Å være effektiv har aldri ligget i min natur. Ikke før nå. Eller.. Idag ;) Jeg har virkelig fått gjort mye lekser idag. Jeg har gjort hele 2 innleveringer, og jeg er stolt. Jeg som egentlig hadde tenkt å tilbringe lørdagskvelden min på datarommet til kjæresten min, å gjøre lekser. Men siden jeg har vært så flink som jeg har vært, kan jeg kanskje dra ut ikveld likevel :D Hva skal dere idag? Hva er best, jentekveld med gode venninner, kosekveld med kjæresten, eller hurratur på byen? :)

3 kommentarer:

I sa...

Takk for det :)
Må si du er flink som har gjort to innleveringer på en lørdag! :) Håper du koser deg i kveld, uansett hva du finner på (= Alle de tre tingene du nevnte er supert, så en god blanding er vel best.. :) Hurratur er det mest slitsomme da..Hehe

MaleneB sa...

jentevors med hurratur på byen!:)

Pia Benedicte sa...

Kosekveld med kjærestn! Ha dæ te kristiansund (L)

Follow this blog with bloglovin

Follow Kine Helene