tirsdag 18. november 2008

Stress!!!

Jeg er utrolig stressa for tiden. Har massemasse å gjøre på skolen disse ukene. Innleveringer, prøver, heldagsprøver, ja, you name it ;p Heldigvis er det ikke såå lenge til helt. Da skal jeg til Tromsø, og jeg gleder meg vilt! :D Jeg skal handle julegaver, men har lite ideer. Noen som har gode julegaveforslag? :) På lørdagen dro jeg ut. Jeg legger ut litt bilder fra da :) Lise og meg :) Jeg og Marianne skulle måle hvem som var høyest ;) Hun vant overlegent! Lise og Marianne! Ottar og Marianne skulle ta bilder for meg, og dette(og 20 andre av de) var det jeg fant på kameraet dagen etter ;) Marianne, meg og Lise :) Ottar skulle prøve å lage kløft selv, men han klarte det ikke.. ..så Marianne måtte hjelpe han ;) Nå skal jeg ut å jogge, føles som en hel evighet siden sist!

5 kommentarer:

Camilla sa...

Dessverre kan jeg ikke hjelpe deg med julegavetips, sliter med det samme^^ søte bilder !

Karoline sa...

Ser ut som at dere har hatt det artig i helgen! :) Jeg har egentlig litt problemer selv med å kjøpe julegaver... men man kan jo kjøpe en fin boks/eske som man legger litt forskjellig småting oppi. Smykker, godter, flaxlodd, gavekort, stearinlys osv. En slags forundringseske! ;)

Michelle sa...

Haha, så ut som at ho Marianne skulle massere han Ottar xD

Artige bilda ;D
Så ut som at dokker hadde det skøy ^^

Camilla Didriksen sa...

For en tilfeldighet, jeg laget akkurat et innlegg om stress :) Jeg stresser veldig, har to store prøver i morgen og flere neste uke

Anonym sa...

Stress.. Noe av det verste som fins :S

Follow this blog with bloglovin

Follow Kine Helene