mandag 14. april 2008

Aller først skal jeg vise dere noe som min kjære storesøster har lært meg å lage, og det er dødsgodt! Det du trenger er; Tacolefser, agurk, kremost(krydder) og spekeskinke(kan også bruke salami, men spekeskinke er best) :) 1. Smør du kremosten på lefsa 2. Kutt agurk i skiver og legg det på halve lefsa, og på den andre halvparten legger du spekeskinke. Rull deretter sammen, slik at det blir ei pølse. Yummiiii! Håkon og jeg var og gikk tur igjen i går. Hilste på væren og sauene. Som faktisk står rett ved veien :) Virkelig på bondeland nå, altså! Vi fant ei strand også, hvor det var skikkelig, skikkelig fint. Så litt syden-aktig ut, minus snøen på fjelltoppene og min påkledning :) Men sanda var skikkelig hvit og havet var sånn grønnaktig. Ellers er det ikke lenge til jeg skal reise nordover igjen. 7 dager :) Idag kommer neste episode av både The Hills og One Tree Hill. Og det er Frøken Norge og Ungkaren på tv'n :) Har dårlig fantasi når det kommer til hva jeg skal lage til middag, jeg trenger forslag! :) Snakkes <3

Ingen kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Kine Helene