torsdag 3. april 2008

Borte bra, men hjemme best

GRATULERER MED DAGEN, MIA <3
Idag har jeg vært to ganger på Bryggerie', første gangen spiste jeg lunsj med Maren, Michelle og Siri :) Kyllingbaguett <3 Andre gangen var jeg med Mia, drakk iste og slarva! Imorgen reiser jeg til Molde og på fredag får jeg se gutten min igjen <3 Kan ikke huske sist jeg gleda meg så mye til noe. Blir tungt å reise fra familien å sånn, men er jo bare en måned til vi sees igjen. Men èn måned hjemmefra betyr at jeg må lage middag selv. ÆSJ!! Forresten, Michelle er skikkelig søt. Dedikerte et helt bilde til meg på bloggen sin, som jeg ikke engang klarte å tyde :( Men var snilt fordetom da <3 I helga skal vi til Stavanger i barnedåp til onkelungen til Håkon, lille Magnus :) Gleder meg! Så blir nok ikke noe blogging på meg før etter helga. See ya, folks!

Ingen kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Kine Helene