søndag 25. mai 2008

Mi helg!

Har vært ei slapp helg, ikke gjort noe særlig egentlig. Fredagen var jeg bare hjemme, så på Grey's, og laga meg salat :D Lørdagen var jeg og June(søsteren min) og venninna hennes å så på turnstevne. Jeg savner å turne! Senere på kvelden kom Miche til meg, vi så på Melodi Grand Prix. Så kom Mia og Therese, vi kjørte litt, var innom hos Glenn en tur. Svein og Svenn var der også :) Så dro vi på Narvesen og besøkte Ann-Elise som var på jobb. Så dro jeg og Michelle hjem til meg igjen. Jeg skulle sove hos June(siden jeg ikke tørr å sove alene hjemme), så Jon Morten kjørte meg opp dit :) Det er ikke så lenge siden jeg kom hjem, men jeg skal tilbake til June og Tor Vidar om ikke så lenge. Vi skal bade i uteboblebad :D Eller, jacuzzien, det høres mer fancy ut ;) Meg og June <3 Beste storesøstra man kan ønske seg! I love you :)

3 kommentarer:

Pia Benedicte sa...

Ser at dere er søsken ihvertfall!:D
Savner deg pattis <3

kinehelene sa...

Synes ikke vi er lik i det hele tatt! :p savne dæ åsså! <3

Pia Benedicte sa...

hehe, synes ikke at jeg er noe spesielt lik søsknene mine jeg heller :p

Follow this blog with bloglovin

Follow Kine Helene