søndag 4. mai 2008

sliiten

Jeg er sliten. Vært ute sammen med russen(Jeg er "Årets Adoptivruss") i 3 dager nå, og det tar hardt på for en som omtrent ikke har rørt alkohol siden i fjor sommer :p Men det har vært kjempemorsomt. Har desverre ikke fått lagt inn bilder fra jobb, og jeg har faktisk ingen bilder fra helga osv ;/ Ellers er det vel egentlig ikke så mye som skjer her. Honningsvåg er ganske kjedelig, igrunn :p Nå venter jeg bare på at neste episode med One Tree Hill skal komme ut, gleder meg kjempemasse, forrige episode var så spennende og koselig :) Dessuten vil jeg ha dette ; Hvis noen lurte, JA, jeg spiller sims! ;D

2 kommentarer:

Karoline sa...

BRUCAS!!!
Herre... ELSKER ONE TREE HILL! Elsker Chad, elsker Sophia. Elsker Lucas, Elsker Brooke. Og jeg elsker dem sammen!!!!! <3

kinehelene sa...

Jeg også!! :D

Follow this blog with bloglovin

Follow Kine Helene